Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

τα άψυχα



Might of Coincidence - Resignation - 1971 - SW
Ένα από τα πρόσφατα uploads μου.Εξαιρετικό νομίζω...



Γερνάνε και αυτά μαζί μου!

Οι κιτρινισμένοι τοίχοι
με τις ζωγραφιές και τους πεθαμένους μου!
Ο πατέρας!
Τι να συλλογιζόταν αραγε;
Την ελευθερία
ή γνώριζε οτι θα κατέληγε
στα στρατόπεδα συγκέντρωσης
γιατί αγάπησε το λαό του;
Δεν μου το είπε ποτέ,
δεν τον ρώτησα ποτε!

Τα βιβλία!
Πολύτιμοι σύντροφοι
στις ατέλειωτες
της μοναξιάς τις ώρες
και όχι μόνο!

Η αγαπημένη μου μουσική!
Τα ασήμαντα άλλα
που με επιμέλεια κρατώ
όλα αυτά τα χρόνια
για να διατηρήσω,
να έχω,
την αίσθηση
της συνέχειας!

Αυτά που δεν πρόκειται
να με απογοητεύσουν ποτέ
και το σπουδαιότερο
να με προδώσουν!

Αγαπάμε κάποια πράγματα,
άψυχα,
αλλά τόσο πολύ με μας δεμένα
που τελικά
μόνο άψυχα δεν είναι!

the song: Food - Forever Is A Dream - 1969 (Chicago,IL)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αντιτορπιλλικό ''Πίνδος''

Αντιτορπιλλικό ''Πίνδος''
Ομοχειρία βομβών βυθού-1943. Το Αντιτορπιλλικό «ΠΙΝΔΟΣ» βυθίζει το Γερμανικό Υποβρύχιο «U458», στην Κεντρική Μεσόγειο 8/8/1943 .